X-Trem 2

  • X-TREM 2 díky zúženému podvozku (600 mm) dokáže kombinovat velkokapacitní nádrž s koly s velkým průměrem (max. Ø 1 986 mm), aniž by překročil šířku 3 m nebo ohrozil jízdní výkon.
  • Objem od 16000 do 20000 l.
  • Dvojitá náprava.

Stránky výrobce

www.joskin.com

Cisterna X-TREM 2 má perfektní rozložení hmotnosti a vynikající podporu země (suspenze Hydro-Pendul), a proto vytváří velmi malé zhutnění půdy jednou v terénu. Je také velmi robustní, X-Trem 2 uspokojí každého dodavatele, který hledá stroj krátké délky schopný pracovat s velmi širokým aplikačními roztíracími nástroji.

Úzký těžký podvozek

Tato druhá verze X-Trem 2 má nyní skořepinovou strukturu. Tento tanker má těžký podvozek srovnatelný s podvozkem na Volumetře a kromě toho byl přepracován: jeho šířka začíná na 900 mm vpředu a pak se zužuje na 600 mm v vybrání kola, přičemž tato šířka zůstává až na zadní straně. Tato funkce umožňuje, aby byl X-Trem 2 vybaven velmi širokými kolečky (max. 927 mm). Díky vyšší kontaktní ploše mezi vozovkou a pneumatikami je hmotnost tankeru lépe rozložena. Výsledkem je, že stopy jsou zjevně méně hluboké. Kompaktní konstrukce díky integrovanému podvozku poskytuje velmi nízké těžiště. Tato funkce usnadňuje práci s široce se rozprostřenými rameny a také poskytuje vyšší jízdní komfort a stabilitu.

Hydropendulový podvozek

Každý model X-Trem 2 je vybaven pojezdem Hydro-Pendul.

V této konfiguraci je každá náprava namontována na dvou dvojčinných hydraulických beranech (na obou stranách podvozku).

Každá náprava je tímto způsobem spojena s podvozkem kloubovou trojúhelníkovou konstrukce. Tento typ odpružení, který se již úspěšně používá na sklápěcích přívěsech TP, umožňuje lépe sledovat terén bez ohledu na jeho topografii, stejně jako snadnější údržbu (mazání atd.).

Samořízená náprava

Typ D X-TREM 2 je vybaven jednou zadní samořízenou nápravou, zatímco model „DXT“ má dvě samořízené nápravy, což vede ke značnému zvýšení manévrovatelnosti. Převis je také výrazně snížen, zejména při použití vstřikovačů převážně vyčnívajících vzadu (TERRADISC2 atd.). Díky velmi úzkému podvozku se také zlepšil úhel natočení volantu náprav.

Krátká oje s hydropneumatickým odpružením

Každý detail byl studován, aby bylo zajištěno, že X-Trem 2 je výjimečně manévrovatelný. V tomto ohledu byla navržena konstrukce oje. Nyní je užší a byl značně ztenčen, aby se zvětšil úhel otáčení tankeru. Je vybaven hydropneumatickým odpružením a zaručuje také vynikající jízdní flexibilitu.

Robustní spojení

X-Trem 2 je určen pro těžkou techniku a může proto bez problémů pracovat s nejširšími vstřikovači JOSKIN nebo rozprostřenými rameny. Proto je spojka přímo integrována do držáků nádrže. Tento systém je hutnější, robustnější a umožňuje udržet ideální hmotnost na očku.

Vstřikovače budou k tankeru připevněny 3bodovým závěsem, srovnatelným se skutečným tahačovým závěsem.

MODELY16000D18000D20000D16000DXT18000DXT20000DXT
Teoretická kapacita nádrže s zapuštěním167901890021000164901860020700
Standardní čerpadloPNR155/DPNR155/DPNR155/DPNR155/DPNR155/DPNR155/D
Brzdové bubny (mm)420 x 180420 x 180420 x 180420 x 180420 x 180420 x 180
Průměr nádrže (mm)190020002100190020002100

Kontaktujte nás

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.