![](https://www.moreauagri.cz/wp-content/uploads/2022/06/image-681.png)
- Pro přepravu balíků slámy o délce 8 až 11,7 m s technicky přípustným užitečným zatížením od 10 do 21 t.
- Konstrukce je vyrobena z nosníků 120 x 120 vpředu a 300 x 100 vzadu, podlaha je ze složeného ocelového plechu.
- Malé žebříky zaoblená poloha: 990 mm; přímá poloha; 1 750 mm pro kulaté i čtvercové balíky.
Stránky výrobce
Točna
Tažený WAGO má dva pojezdy: jednoduchou nápravu na točně vpředu v kombinaci s jednoduchou nebo dvojitou nápravou (standardně s tandemovým odpružením) vzadu, v závislosti na modelu.
Vzduchové brzdy jsou součástí standardní výbavy (hydraulické brzdy jsou k dispozici na přání).
Nakonec je oje opatřena pružinou, která umožňuje držet oji ve vysoké poloze.
Otočný stůl (Ø vyšší než 100 cm) přispívá k vyššímu úhlu natočení volantu pro snadnější manévrovatelnost.
Tento tažený přívěs na balíky poskytne uživatelům vysoký jízdní komfort.
Díky točně lze tento přívěs na balíky snadno nakládat a vykládat, i když není připoután k traktoru.
Plně pozinkované WAGO
Návěsy na balíky jsou plně pozinkovány galvanovnou skupiny JOSKIN. Během procesu žárového zinkování proniká zinek do kovu a tím jej hluboce chrání před možnou korozí způsobenou poškrábáním v důsledku nakládání přepravovaného zboží (balíků nebo jiných).
Tato výhoda je skutečným plusem, protože přívěsy na balíky často zabírají spoustu místa v přístřešcích, a proto jsou zřídka zaparkovány uvnitř, když se nepoužívají.
Galvanizace je bezesporu nejodolnější možnou ochranou ve srovnání s lakováním.
Podlaha ze skládaného ocelového plechu
Podlaha je vyrobena ze 4 mm pozinkovaného ocelového plechu s postupnými záhyby.
V dutinách těchto záhybů jsou oválné otvory, které umožňují odtok dešťové vody a zabraňují tak jejímu stagnaci na povrchu podlahy. Podlaha je také opatřena šikmou boční hranou.
![](https://www.moreauagri.cz/wp-content/uploads/2022/06/image-564.png)
![](https://www.moreauagri.cz/wp-content/uploads/2022/06/image-565.png)
![](https://www.moreauagri.cz/wp-content/uploads/2022/06/image-566.png)
Nejnižší přívěs na balíky na trhu
Přívěsy na balíky jsou navrženy tak, aby měly nejnižší možné těžiště.
Výsledkem je, že standardní výška podlahy nepřesahuje 1,10 m, a to ani u standardních kol s velkým průměrem (445/45R19,5).
Kromě toho jsou listy odpružení na pojezdu umístěny pod čtvercem náprav, aby se dále snížila výška zatížení, a tím i těžiště.
Bezpečné nakládání
Přívěsy jsou standardně vybaveny dvojicí konvertibilních žebříků.
Jejich tvar závisí na použití: buď jsou zaoblené a 990 mm vysoké (ideální pro přepravu kulatých balíků), nebo jsou rovné a 1 750 mm vysoké (ideální pro čtvercové balíky).
Volitelně mohou být tyto standardní žebříky také nahrazeny hydraulickými bočními žebříky, jejichž konstrukce stojí na 4 stranách přívěsů balíků WAGO v jedné jediné operaci, aby bylo zajištěno zatížení.
K dispozici jsou kotevní body pro popruhy po celé délce přívěsu, aby byl zajištěn váš náklad.
![](https://www.moreauagri.cz/wp-content/uploads/2022/06/image-567.png)
![](https://www.moreauagri.cz/wp-content/uploads/2022/06/image-568.png)
MODELY LAKOVANÉ | ČOV8000D10 | ČOV8000D14 | ČOV10000D14 | WTP10000T21 | WTP11700T21 |
Technicky přípustné užitečné zatížení (T) | 10 | 14 | 14 | 21 | 21 |
Délka (m) | 8,00 | 8,00 | 10,00 | 10,00 | 11,70 |
Šířka (m) | 2,50 | 2,50 | 2,50 | 2,50 | 2,50 |
Výška podlahy (mm) | 1,06 | 1,10 | 1,10 | 1,10 | 1,10 |
Brzdové bubny (mm) | 300 X 60 | 350 X 90 | 350 X 90 | 350 X 90 | 350 X 90 |
MODELY POZINKOVANÉ | WTG8000D14 | WTG10000T21 | WTG11100T21 | WTG11700T21 |
Technicky přípustné užitečné zatížení (T) | 14 | 21 | 21 | 21 |
Délka (m) | 8,00 | 9,90 | 9,90 | 11,70 |
Šířka (m) | 2,50 | 2,50 | 2,50 | 2,50 |
Výška podlahy (mm) | 1,10 | 1,10 | 1,10 | 1,10 |
Brzdové bubny (mm) | 350 X 90 | 350 X 90 | 350 X 90 | 350 X 90 |
![](https://www.moreauagri.cz/wp-content/uploads/2022/06/image-575.png)
![](https://www.moreauagri.cz/wp-content/uploads/2022/06/image-573-1024x682.png)
![](https://www.moreauagri.cz/wp-content/uploads/2022/06/image-574-1024x683.png)