Trans-KTP 17/22/27/34

  • Trans-KTP 17, 22, 27 a 34 jsou určeny pro náročnou práci.
  • Robustní konstrukci je zaručena jejich odolnost.
  • Dvounápravové modely jsou vybaveny podvozkem JOSKIN Cross-Over (kromě 27/55: Hydro-Pendul), 27/65 TRM s hydraulickým odpružením Hydro-Tridem a 34/72 TRM s hydraulickým odpružením Hydro-Pendul.

Stránky výrobce

www.joskin.com

Konstrukce/podvozek

Podvozek sklápěcích návěsů Trans-KTP 17, 22 a 27 je široký 900 mm, zatímco u Trans-KTP 34/72 je užší a široký 700 mm. Jsou vyrobeny z profilových trubek 300 x 150 x 8 mm na 17/ 50, 22/50 a 27/ 55, 300 x 150 x 10 mm na 27/65 TRM a 300 x 100 x 10 mm na 34/72 TRM.

U většiny modelů může být standardní podvozek nahrazen užším podvozkem o průměru 700 mm, který umožňuje montáž Trans-KTP se širokými koly (až 666 mm), přičemž nepřesahuje celkovou šířku 2,55 m. Poskytuje také větší úhel natočení volantu bez vlivu na sílu brzdového systému nebo jiných klíčových prvků.

Hydraulické sklápěcí beran, které je v tomto případě umístěno v přední poloze (s výjimkou 34/72, kde je umístěno v podvozku), zajišťuje stejnou bezpečnost a stabilitu, jako když je standardně namontováno pod karoserií. Trans-KTP 17, 22, 27 a 34 jsou vybaveny ojí ve tvaru šípu, která poskytuje vysokou pevnost a vysoký úhel natočení volantu.

Oje je upevněna „daleko“ pod podvozkem a poskytuje zvýšenou manévrovatelnost a stabilitu ve všech terénních podmínkách. Toto řešení nabízí přímou tahovou/tlačnou čáru a velkou svislou vůli na očku, čímž také absorbuje nárazy.

Oje s příčnými pružinami poskytuje větší jízdní komfort celému vozíku.

Model Trans-KTP 34/72 je standardně vybaven hydropneumatickým odpružením oje (u ostatních modelů je k dispozici na přání). Tyto podvozky zajišťují vysoký jízdní komfort na nerovném povrchu a bezkonkurenční bezpečnost při vysokorychlostních cestách.

Zúžené, lehké a silné tělo

Sklápěcí nástavby jsou plně vyrobeny z 6mm vysokopevnostní oceli HARDOX 450 (5 mm na 17/50), která má velmi zajímavé elastické vlastnosti. Po deformaci se vrátí do původního tvaru. Ve srovnání s tradiční ocelí je limit tahu 5krát vyšší. Všechny korby jsou vyrobena ze 2 ocelových plechů, bez jakéhokoliv spojovacího příčného svaru.

Díky tomuto výrobnímu procesu je prázdná hmotnost těchto sklápěcích návěsů výrazně nižší, a proto umožňuje přepravu vyššího užitečného zatížení bez kompromisů v oblasti robustnosti.

Zkosený tvar karoserie (vzadu o 8 cm širší) zajišťuje, že obsah přívěsu volně vytéká. Tato bezkonkurenční vlastnost je dále posílena po sobě jdoucími záhyby zaměřenými na vyhlazení okrajů korby.

Bezpečné spropitné

Teleskopický hydraulický sklápěcí beran je sestaven na dvojitém oscilačním rámu vybaveném mazanými ložisky a integrovaným do podvozku v přední poloze. Tento systém kompenzuje zkroucení způsobené namáháním sklápění a účinně chrání hydraulický beran a tělo před deformacemi.

Pokročilá poloha hydraulického beranu také urychluje a usnadňuje sklápění těžkých břemen.

Zadní a vzestupná poloha sklápěcích závěsů zvyšuje výšku vykládky.

Standardní pojistný ventil, který je umístěn přímo na hydraulickém sklápěcím beranu, zabraňuje neočekávanému pádu karoserie (např. při prasknutí hydraulické hadice).

První dva prvky hydraulického sklápěcího beranu jsou standardně chromované.

Tato ochrana proti korozi umožňuje, aby tělo sklápěcího přívěsu bylo ponecháno nakloněno dozadu, zejména během odpočinku na staveništi, bez rizika korozního důlku.

Podvozek

Všechny sklápěcí návěsy Trans-KTP 17/50 a 22/50 jsou standardně vybaveny podvozkem JOSKIN Cross-Over. Vzhledem k tomu, že podvozek je přišroubován k podvozku, lze jej snadno posunout vodorovně v případě změny výšky závěsu nebo pokud si přejete přenést zatížení na zadní nápravu traktoru.

Podvozek Cross-Over s parabolickými listy se vyznačuje velkou světlou výškou, která je ideální pro práce na stavbách i pro dobrý jízdní komfort. Volitelně lze tento podvozek Cross-Over nahradit kolébkovým nosníkem (kyvadlovým podvozkem), který dokonale sleduje reliéf terénu a poskytuje maximální stabilitu kdykoliv.

Pro ty, kteří hledají hydraulický podvozek pro ještě větší pohodlí, nabízí JOSKIN své systémy Hydro-Tandem a Hydro-Pendul (trojúhelníkový systém \ u2012 standard na Trans-KTP 27/55 a 34/72).

Všechny třínápravové sklápěcí přívěsy Trans-KTP 27/65 jsou standardně vybaveny pojezdem Hydro-Tridem, včetně odpružení hydraulické nápravy (vůle: +/- 240 mm), dvojitého samořízeného systému (první a poslední náprava) a přední zvedací nápravy (pro pojezdy s prázdným vozidlem).

Modely Trans-KTP 34/72 Tridem jsou vybaveny pojezdem Hydro-Pendul s dvojitým samořízecím systémem a přední zvedací nápravou.

Ještě univerzálnější

Přívěsy mají různé přednastavitelné možnosti, a to buď v době objednávky, nebo později (i roky po zakoupení).

Mezi nejzajímavější možnosti patří: svařované ocelové nástavce (15 cm-25 cm), krycí systémy (kryty, sítě, dveře), hliníkové nástavce pro přepravu sklizně, automatické mazání a mnoho dalších.

MODELY DVOJITÁ NÁPRAVA17/5022/5027/55
Objem v m³8,6010,9011,90
Technicky přípustné užitečné zatížení (T)172227
Délka (m)5,06 – 5,285,06 – 5,285,54 – 5,75
Šířka (m)2,18 – 2,262,18 – 2,262,18 – 2,26
Výška (m)0,750,950,95
Hydraulická kapacita sklápěcího beranu (l)263642
Brzdové bubny (mm)406 X 120420 X 180420 X 180

MODELY TROJITÁ NÁPRAVA27/65 TRM34/72 TRM
Objem v m³13,9018,90
Technicky přípustné užitečné zatížení (T)2730
Délka (m)6,49 – 6,707,28 – 7,54
Šířka (m)2,18 – 2,262,18 – 2,26
Výška (m)0,951,15
Hydraulická kapacita sklápěcího beranu (l)7076
Brzdové bubny (mm)420 X 180420 X 180

Kontaktujte nás

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.