Nabízen ve 2 verzích: X6.125 a X6.135
Novinka v rodině traktorů Argo s motorem splňující emisní normu Stage V, to je řada X6, díky technologii DOC-DPF-SCR, s hydraulikou s pístovým čerpadlem, odpruženou kabinou a odpruženou nápravou se jedná o ideální stroj v kategorii Utility pro činnosti na poli, loukách a všude tam, kde je potřeba dosáhnout zvyšování výkonu a efektivity.
Motor FPT
V této řadě jsou dva modely poháněné 3,6ti-litrovým 16ti ventilovým motorem F36 u verze X6.125 o výkonu 119 koní a o výkonu 126 koní ve verzi X6.135
Zavedení inovativních řešení a zvýšení kapacity nádrže ze 150 na 170 litrů pohonných hmot zvyšuje denní produktivitu práce.
Zvýšil se také maximální točivý moment, který u obou modelů dosahuje 518 Nm při 1300 ot./min .
Výkon, všestrannost, design, pohodlí. To je nová řada X6
- Objem motoru je 3,6 l
- počet válců 4
- Výkon je 119 a 127 Hp
- Přenos síly přes převodovku Xtrashift
Stránky výrobce
Rozměry a hmotnosti
X6.125 | X6.135 | |
---|---|---|
Rozvor mm | 2420 | 2420 |
Maximální výška střechy kabiny bez majáků mm | 2623 – měřeno s pneumatikami 380 / 70R24 – 480 / 70R34 | 2623 – měřeno s pneumatikami 380 / 70R24 – 480 / 70R34 |
Poloměr otáčení mm | 4400 měřeno s pneumatikami 480 / 65R24 – 540 / 65R38 | 4400 měřeno s pneumatikami 480 / 65R24 – 540 / 65R38 |
Přepravní hmotnost – měřeno s průměrnými specifikacemi Kg | 4800 | 4800 |
Maximální přípustná hmotnost Kg | 8500 (široká přední náprava) – 8000 (úzká přední náprava) | 8500 (široká přední náprava) – 8000 (úzká přední náprava) |
Maximální rozměry přední a zadní pneumatiky – (RI index) mm | 480 / 65R24 – 540 / 65R38 (RI 800 mm) | 480 / 65R24 – 540 / 65R38 (RI 800 mm) |
Převodovka 36 + 12 s HML (3 rychlostní stupně pod zatížením) a hydraulickou reverzací pojezdu Powershuttle
Převodovka zajišťuje správnou rychlost pro každou konkrétní aplikaci díky dostatečnému počtu převodových stupňů 36 + 12 s HML (3 převody pod zatížením) a Reverse Powershuttle s nastaveníém agresivity změny směru jízdy. Na přání je možno vybavit převodovku plazivými rychlostmi a dosáhnout počtu rychlostí 48 + 16
Volitelně je k dispozici „Park-lock“, který mechanicky zablokuje převodovku a zvýší zajištění stroje ve svazích.
Hydraulický systém
Kompletně inovován byl také hydraulický systém, který je osazen pístovým čerpadlem ( CCLS ) s průtokem oleje 110 litrů/minutu, a dalších 38 litrů je k dispozici pro řízení.
Toto řešení zaručuje vyšší hydraulický výkon a vyšší produktivitu při manipulaci s čelním nakladačem; zároveň nižší spotřebu paliva a menší hlučnost při provozu.
Pro provoz sklápěcích přívěsů lze odebrat až 34 litrů oleje
Nechybí ani „ Power Beyond “, systém, který garantuje využití všech 110 l/min průtoku.
Až sedm hydraulických okruhů, umožňuje agregaci s jakýmkoli přípojným nářadím.