Euroliner

  • EUROLINER je třínápravové vozidlo s nezávislým podvozkem.
  • Má trojitou nápravu.
  • Ideální pro chovatele dobytka a dodavatele kejdy pro její intenzivní přepravu nebo rozmetací práce.
  • Objem od 20 000 do 28 000 l

Stránky výrobce

www.joskin.com

Všestranný tanker ve verzi XXL s univerzálním podvozkem pro vaše nejnáročnější práce.

Podvozek obsahuje kotevní body, takže integrované spojení lze kdykoli snadno namontovat a přidat roztírací nástroj, jako je vstřikovač nebo roztírací rameno.

Cisterna Euroliner je standardně vybavena hydraulickým podvozkem nápravy Hydro-Tridem, který zajišťuje rovnoměrné rozložení zatížení a optimální stabilitu (a tím i větší bezpečnost).

Nezávislý podvozek

Samostatný podvozek (300 x 100 x 10 mm) o šířce 900 mm vyhovuje evropské legislativě týkající se certifikace, a to i u kol s velkým průměrem a šířkou.

„Univerzální“ nezávislý podvozek je navržen a předem vybaven pro integrované spojení pro přidání jakéhokoli typu posypových nástrojů. Proto je veškeré napětí posíláno zpět na univerzální podvozek a ne do nádrže, protože nádrž je nakonec pouze přišroubovaný spolujezdec.

Krátká a kompaktní nádrž

S vysokým průměrem nádrže (Ø 2 000 mm pro 20 000 l, Ø 2 100 mm pro ostatní kapacity) je tato kalová cisterna velmi kompaktní, což je ideální pro úzká místa.

Nádrže jsou standardně vyráběny z pozinkované vysokopevnostní oceli o tloušťce 6 mm, která splňuje bezpečnostní normu EN707 (pitching). Zesílené konzoly jsou přivařeny pod nádrží po celé její délce, aby se nádrž přišroubovala na podvozek.

Podvozek

Euroliner je standardně vybaven podvozkem „Hydro-Tridem“ (+/- 24 cm), který zajišťuje vynikající stabilitu v kopcích, 100% rovnoměrné rozložení zatížení a optimální jízdní stabilitu. Hydraulické odpružení se navíc dokonale přizpůsobuje terénu, aby při používání zůstalo stabilní a pohodlné.

Euroliner je také standardně vybaven dvojitým samořídícím systémem (první a poslední náprava) a přední zvedací nápravou, která omezuje opotřebení pneumatik při jízdě s vyloženým vozidlem.

Oje a odpružení oje

Cisterna je standardně vybavena ojí ve tvaru písmene „V-Y“, ve které je umístěn čerpací systém, který ji chrání před jakýmkoli náhodným dotykem s koly traktoru. U lalokového čerpadla není umístěna v oji, ale na straně vozidla, aby byl zajištěn snadný a rychlý přístup pro údržbu laloků čerpadla.

Oje je speciálně navržena tak, aby posílila vlastnosti kompaktního vozidla. Standardně je vybaven hydropneumatickým odpružením.

Evoluční tanker

Euroliner má tu výhodu, že umožňuje vývoj v závislosti na možnostech, které jste zvolili na začátku, s možností přidání všech rozmetacích nástrojů z programu JOSKIN, různých čerpacích systémů atd.

MODELY 20000RST22500RST24000RST26000RST28000RST
Teoretická kapacita nádrže bez zapuštěním2042822587244702680028331
Teoretická kapacita nádrže s zapuštěním2005322187240702640027931
Brzdové bubny (mm)406 x 120420 x 180420 x 180420 x 180420 x 180
Průměr nádrže (mm)20002100210021002100

Kontaktujte nás

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.