XENON

Moderní samojízdný postřikovač 24 až 50 m, 4.300 nebo 5.200 litrů; MOTOR DEUTZ 210 / 240 HP

Xenon je novým modelem samojízdného postřikovače vyvinutým firmou Matrot. Tento samojízdný stroj odpovídá svou koncepcí i technickou úrovní současným požadavkům. Kapacita nádrže (4300 nebo 5200 litrů) a šířka jeho postřikovacích ramen činí Xenon nejlepším postřikovačem s ve předu neseným ramenem na trhu.

Xenon je dostupný ve dvou verzích:  Xenon Pro:   „základní“ verze, méně automatiky, přesto možnost dovýbavy řady prvků (Stabilis…)

Xénon Expert obsahuje regulaci 500 s širokou škálu zařízení a automatizace.   Má motoricky dálkově ovládané motorové ventily přepínání funkcí čerpadla. Plnění, proplachování atd. je možno provádět z kabiny.

 

PŘEDSTAVENÍ XENONU  + UKÁZKA CHOVÁNÍ STROJE NA SVAHU (patentované zařízení STABILIS)

Také v základní verzi 
  Stabilis. Xenon lze vybavit zařízením korekce náklonu  Stabilis.  Opravdu poznáte rozdíl: nyní je jednodušší a bezpečnější práce ve svazích
 Motoricky ovládané ventily . Má motoricky dálkově ovládané motorové ventily přepínání funkcí čerpadla. Plnění, proplachování atd. je možno provádět z kabiny.
Viditelnost. nejlepší viditelnost ze všech strojů s postřikovací rampou v  předu na trhu! Se spoustou malých technických triků (šířka rámu rámu, poloha tvar rampy, nádrže, volba kabiny …), Zvládnout práci s Xenonem je opravdu snadné!
Luxusní sedačka pro extra comfort
  Komfort obsluhy byl jedním ze sledovaných cílů, a věříme že jej bylo dosaženo díky pneumatické sedačce a hluku nepropustným sklům. Navíc, všechny ovládací prvky jsou na dosah ruky, sjednoceny do jednoho ovládacího boxu. 

Standardní výbava XENON PRO („základ“)

Motor a převody

motor DEUTZ 6 válec, 6 litrů objem. Turbo přeplňování kapalné chlazení:                                        

210 hp DIN Tier 3B standard                                                                                                  

245 hp DIN Tier 3B standard                        

Nádrž na palivo 340 litrů                                                                                                          

Hydromechanický převod s 4 mechanicky poháněnými koly, 4 koly řízenými : 1 hydraulický motor s 4 písty, 1 vnitro-nápravový diferenciál, 2 mechanické nápravy se samouzamykatelným diferenciálem, multidiskové brzdy vestavěné v přední a zadní nápravě. Řízení zadních kol se dvěma funkcemi   Otáčení na úvrati 4 koly elektronické ovládání zadních kol při řízení a ve svahu. Výkyvná přední náprava MANUÁL / SVAH

Pneumatické odpružení na obou nápravách

Max. rychlost na silnici: 25 km /hod. 1 pracovní rychlost: 0-25 km / hod

1 přepravní rychlost 0-40 km/hod

Kola : 380/90 R 46 MICHELIN . Bezpečnostní brzda. Ráfky s odmontovatelnými středy

Standardní SVĚTLOST 1,10 (v závislosti na pneumatikách)

Standardní rozchod 1.90 m až 2.70 m (v závislosti na pneumatikách) větší než 2,39 za příplatek.

Kabina

„NEJVYŠŠÍ KATEGORIE 4“ s panoramatickým výhledem, přetlaková, klimatizovaná, odhlučněná, tónovaná skla s homologací, 3 stupňová filtrace ( prachový filtr pro odchyt hrubých částic, střední filtr pro jemné částice, uhlíkový filtr pro nejjemnější úlet ). CLEANAIR systém s automatickým přepnutím vnitřího oběhu a recyklace vzduchu při zapnutí postřikování.. 8 pracovních světel. Světelný maják. Přístupový žebřík do kabiny, hydraulicky sklápěný.

Nádrž

Havní laminátová nádrž 4300 nebo 5200 litrů (+5%)

Vymývací nádrž 520 litrů

6x vymývací trysky

Nádrž na umývání rukou 20 litrů.

Směšovací nádoba s vymýváním nádob 37 litrů.

Mechanická měrka na hlavní nádrži

Čerpadla

700 l/mn odstředivé čerpadlo pro postřikování, plnění a vymývání

Regulace

Electronická regulace TEEJET 860 s pamětí, řídí a zobrazuje rychlost, průtok, tlak, plochu, litry atd.

 

Postřiková rameno a cirkulace

Přední hliníkové rameno od 24do 50 metrů, Kontinuální postřik PPI – Patent Matrot (s pneumatickými uzávěry trysek) cirkulace, nerezové rozvody kapaliny, nastavitelná výška a geometrie dusíkovým akumulátorem, filtr na rameni, nezávislé sklápění vnějších částí ramene, simultání skládání částí vnitřních; bezpečnostní konce ramene , konstruované jako výkyvné při zachycení překážky. Chráněné trysky; kvadrijety – držáky na 4 trysky ve std; nebo Pentajety (na 5 trysek) na přání