Tetra-SPACE (18 – 24 t)

Sklápěcí přívěsy Tetra-Space jsou speciálně konstruovány pro přepravu těžkých nákladů na velké vzdálenosti. Aby bylo možné čelit vysokým napětím, podvozek obsahuje mnoho zesílení. Snížené tělo tohoto sklápěcího přívěsu s bočnicemi poskytuje nízké těžiště, což dává přívěsu větší stabilitu.

Podvozek pro vaše pohodlí
Tetra-SPACE je standardně vybaven dvojitou nápravou vzadu a odpružením s parabolickými listovými pery zajišťujícími hladkou jízdu po silnici. Přední náprava je namontována na točnu. Přívěs je proto velmi snadno ovladatelný a těží z optimálního komfortu i na dálkových a vysokorychlostních cestách.

Pevný pozinkovaný podvozek
Podvozek třístranně sklápěcích přívěsů Tetra-SPACE kombinuje jednoduchost a vysokou odolnost proti opakovaným napětím a dlouhou životnost. Zadní nosníky se skládají z velkých uzavřených ocelových profilů (300 x 100 x 10 mm) zajišťujících vysokou pevnost. Je také plně pozinkovaný, což zajišťuje dlouhou životnost. Úzká konstrukce umožňuje přidat mnoho typů pneumatik: široká škála šířek, výšek a profilů je skutečně k dispozici.

Silná a utěsněná korba
Třístranně sklápěcí přívěsy a návěsy jsou standardně vyráběny ze stejné speciální vysokopevnostní oceli, která se používá při výrobě silničních vozidel. Je to nejlepší záruka pevnosti při relativně nízké hmotnosti. Spodní deska má tloušťku 4 mm. Boční stěny mají konstrukci s uzavřenými profilovanými trubkami, která umožňuje zvýšit odolnost stěn proti tlaku a poskytnout stroji moderní design.

Aby se zajistila delší životnost, jsou podvozky sklápěcích přívěsů a návěsů JOSKIN s bočními stěnami, s výjimkou podvozku Trans-EX, kompletně pozinkovány.

Sklápěcí přívěsy a návěsy s bočnicemi jsou standardně vybaveny vysoce odolnými syntetickými pryžovými těsněními po celém těle, což umožňuje dokonalou těsnost, a to i u malých zrn nebo produktů jako řepka.

Modularita a jednoduchost
Sklápěcí přívěsy JOSKIN byly vyvinuty tak, aby byly co nejvíce modulární. K dispozici je mnoho objemů a výšek, což umožňuje dosáhnout vyšších objemů. Boční panely mohou být demontovány a dostanete tak přepravník na balíky.

Rukojeti k otevření bočních panelů byly navrženy tak, aby se daly snadno používat. Díky své velké délce a gumě na konci zajišťují snadné otevírání / zavírání.

Specifikace

Podvozek:
Šířka: 1.100 mm
Profily : 300 x 100 x 8 mm

Odpružení: parabolická listová pera

Max. rozměry kol: Ø 1.140 (mm) / šířka 550 (mm)

 

Model (1) Objem korby (m3) Technicky přípustné užitečné zatížení Vnitřní rozměry korby (m) Nápravy: ☐ (mm) – rozchod (mm) – šroubů STD kola Brzdy (mm)
délka šířka výška
7525/22DR120 21 18 t 7,5 2,42 0,6 + 0,6 ADR 3x130x1950-10S 385/65R26.5 406 x 120
7525/25DR140 25 18 t 7,5 2,42 0,8 + 0,6 ADR 3x130x1950-10S 385/65R26.5 406 x 120
7525/28TR160 28 24 t 7,5 2,42 0,8 + 0,8 ADR 3x150x1950-10S 385/65R26.5 420 x 180
7525/31TR180 31 24 t 7,5 2,42 3 x 0,6 ADR 3x150x1950-10S 385/65R26.5 420 x 180

(1) První 4 číslice se vztahují na průměrnou délku, další dvě na objem DIN a poslední tři na výšku bočnic.

Více informací na webu firmy JOSKIN (anglicky).