Tetra-CAP (7 – 14 t)

Podvozek sklápěcích přívěsů Tetra-CAP kombinuje jednoduchost, robustnost a trvanlivost, mimo jiné díky galvanizaci a struktuře ze speciální vysoce pevné oceli. Přední náprava na točnici poskytuje veškerou pohyblivost přívěsu.

Užitný komfort
Podvozek Tetra-CAP je namontován na podvozku s parabolickými pery zajišťujícími flexibilitu a komfort jízdy jak v polích, tak na silnici. Při použití v extrémních podmínkách mohou gumové dorazy omezit poškození per při zachování pružného a měkkého tlumení stroje.

Jeho snížený podvozek snižuje těžiště a usnadňuje nakládání. Jeho úzkost umožňuje montáž velmi širokých kol pro maximální stabilitu.

Silážní nádstavky

Nádstavky vyrobené z tvrdých perforovaných desek nabízí velmi vysoký vnitřní objem a dobrou viditelnost při zachování vynikající pevnosti. Zjistit více (prospekt v angličtině).

Silná a utěsněná korba

Třístranně sklápěcí přívěsy a návěsy jsou standardně vyráběny ze stejné speciální vysokopevnostní oceli, která se používá při výrobě silničních vozidel. Je to nejlepší záruka pevnosti při relativně nízké hmotnosti. Spodní deska má tloušťku 4 mm. Boční stěny mají konstrukci s uzavřenými profilovanými trubkami, která umožňuje zvýšit odolnost stěn proti tlaku a poskytnout stroji moderní design.

Aby se zajistila delší životnost, jsou podvozky sklápěcích přívěsů a návěsů JOSKIN s bočními stěnami, s výjimkou podvozku Trans-EX, kompletně pozinkovány.

Sklápěcí přívěsy a návěsy s bočnicemi jsou standardně vybaveny vysoce odolnými syntetickými pryžovými těsněními po celém těle, což umožňuje dokonalou těsnost, a to i u malých zrn nebo produktů jako řepka.

Modularita a jednoduchost
Sklápěcí přívěsy JOSKIN byly vyvinuty tak, aby byly co nejvíce modulární. K dispozici je mnoho objemů a výšek, což umožňuje dosáhnout vyšších objemů. Boční panely mohou být demontovány a dostanete tak přepravník na balíky.

Rukojeti k otevření bočních panelů byly navrženy tak, aby se daly snadno používat. Díky své velké délce a gumě na konci zajišťují snadné otevírání / zavírání.

Specifikace

Podvozek:
Šířka: 1.100 mm
Profily:
– 6 T : 200 x 100 x 5 mm
– 8 T : 250 x 100 x 6 mm
– 10 T : 250 x 100 x 6 mm
– 12 / 14 T : 300 x 100 x 6 mm
14 T (5 m) : 250 x 100 x 8 mm

Podlaha: tloušťka 4 mm.
Boční panely v uzavřených profilech.

Odpružení: parabolická pera

Max. rozměry kol: 1,230 (mm) / šířka 550 (mm)

 

Model (1) objem korby (m3) Technicky přípustné užitečné zatížení Vnitřní rozměry korby (m) Výška dna od země (m) Nápravy: ☐ (mm) – rozchod (mm) – šroubů STD kola Brzdy (mm) Pístnice (l)
délka šířka výška
4020/8DR100 8.20 6 t 4.00 2.05 0,50 + 0,50 1.06 ADR 2x80x1750-6S 10.0/75-15.3 14 PR 300 x 60 9
4525/11DR100 10.89 8 t 4.50 2.42 0,50 + 0,50 1.10 ADR 2x80x1750-6S 14.0/65-16 14 PR 300 x 60 9
5025/12DR100 12.10 10 t 5.00 2.42 0,50 + 0,50 1.33 ADR 2x90x1850-8S 385/65R22.5 350 x 60 14
5025/15DR120 14.52 10 t 5.00 2.42 0,60 + 0,60 1.33 ADR 2x90x1850-8S 385/65R22.5 350 x 60 14
5525/13DR100 13.31 12 t 5.50 2.42 0,50 + 0,50 1.33 ADR 2x90x1900-8S 385/65R22.5 400 x 80 18
5525/16DR120 15.97 12 t 5.50 2.42 0,60 + 0,60 1.33 ADR 2x90x1900-8S 385/65R22.5 400 x 80 18
6025/15DR100 14.52 14 t 6.00 2.42 0,50 + 0,50 1.36 ADR 2x130x1950-10S 385/65R22.5 406 x 120 23
6025/17DR120 17.42 14 t 6.00 2.42 0,60 + 0,60 1.36 ADR 2x130x1950-10S 385/65R22.5 406 x 120 23
5025/17DR140 16.94 14 t 5.00 2.42 0,80 + 0,60 1.33 ADR 2x130x1950-10S 385/65R22.5 406 x 120 17
5025/19DR160 19.36 14 t 5.00 2.42 0,80 + 0,80 1.33 ADR 2x130x1950-10S 385/65R22.5 406 x 120 17

(1) První 4 číslice se vztahují na průměrnou délku, další dvě na objem DIN a poslední tři na výšku bočnic.

 

Více informací na webu firmy JOSKIN (anglicky).